Patariame, kaip nuo COVID-19 nukentėjusiam verslui pildyti patalpų nuomos išlaidų kompensavimo paraišką
Jau nuo šios savaitės įmonės ar verslininkai, kurių veikla dėl paskelbto karantino buvo sustabdyta, ją vykdantys nuomotose patalpose, gali kreiptis dėl patalpų nuomos išlaidų dalinio kompensavimo.
Nuomotose patalpose veikiančioms ir dėl pandemijos veiklą priverstoms sustabdyti įstaigoms, kuriems nuomotojai, palyginti su vasario mėn., sumažino mėnesio įmokas bent 30 proc., valstybės lėšomis numatyta kompensuoti 50 proc. vasario mėn. buvusio nuomos mokesčio. Kompensuojamos tik nuolaidą turinčios sąskaitos faktūros. Jeigu jos jau išrašytos ir nuolaida nepritaikyta, deja, už tokias sąskaitas kompensacija nebus išmokama.
Norėdami pasinaudoti nuomos mokesčio kompensacija, https://nuoma.invega.lt/login paskyroje turite pateikti užpildytą paraišką. O mes, siekdami pagelbėti įmonėms pildyti paraiškas, parengėme instrukciją, kuri padės greičiau ir paprasčiau tai padaryti. Instrukciją rasite čia.
Atkreipiame jūsų dėmesį, kad prisijungti prie elektroninės paraiškų sistemos reikia per internetinę bankininkystę arba su elektronine atpažinimo priemone. Prieš pradėdamas pildyti paraišką įmonės vadovas arba pats verslininkas privalo įsitikinti, kad turi ir pateikė šiuos dokumentus:
- Registrų centrui pateikė finansines ataskaitas (visoms įmonėms už 2019 metus, didelėms įmonėms ir už 2018 metus)
- Registrų centre užregistravo nuomos sutartį
- Turi sąskaitas ar kitus mokėjimo dokumentus
- Turi užsipildęs SVV deklaraciją arba žino savo įmonės statusą pagal SVV įstatymą. Taip pat prieš pateikiant prašymą reikia užsipildyti SVV deklaraciją.
Pildydami paraišką nurodykite atstovaujamos įmonės duomenis ir nepamirškite patvirtinti, kad susipažinote su duomenų tvarkymo taisyklėmis bei paraiškos teikimo sąlygomis. Paraiškos pildymas tikrai nepareikalaus daug jūsų laiko, nes daugumą pareiškėjo ir paraišką teikiančios įmonės/verslininko duomenų laukų sistema užpildys automatiškai. Jums reikės užpildyti likusius tuščius paraiškos duomenų laukus atsakant į užduodamus klausimus. Jeigu paraišką teikianti įmonė yra Registrų centrui pateikusi metines 2019 m. finansines ataskaitas, sistema taip pat automatiškai užpildys ir finansinių duomenų laukus. Jeigu ataskaitų nesate pateikę, raginame tai padaryti, nes tik tokiu atveju galėsite pateikti paraišką.
Jei įmonė (pareiškėjas) ir visos į įmonių grupę patenkančios įmonės (visos su įmone susijusios įmonės) sudaro konsoliduotą ataskaitą, jūsų bus prašoma įkelti 2018 m. ir 2019 m. konsoliduotas ataskaitas. Pildymo metu matysite, kokia spalva pažymėti paraiškos pildymo laukeliai, jeigu paraiška atitiks visus kriterijus, matysite tekstą žaliai, priešingu atveju – kriterijų neatitinkantys punktai bus pažymėti raudonai. Taip pat sužinosite, kuriose vietose pamiršote pateikti informaciją arba nurodėte klaidingus duomenis.
Norėdami sužinoti, ar teikdami paraišką atitinkate visus kriterijus, atkreipkite dėmesį į paraiškos būseną. Jei viską atlikote teisingai, paraiškos būsena pasikeičia į „Rengiama“, jei kažką praleidote ar suklydote, būsena pasikeičia į „Neatitinka kriterijų“.
Jeigu teisingai užpildėte paraišką, įvertinsime ją per 10 d. d. Laukiame jūsų paraiškų iki 2020 m. gruodžio 1 d.!
Visą su nuomos kompensavimu susijusią informaciją rasite čia.
Jeigu turime klausimų, raginame peržiūrėti DUK skiltį, kurią rasite čia.