*alt_site_homepage_image* *alt_site_co_fund_image*
lt
en
Verslui Finansavimo partneriams

Vaikiškų drabužių prekinį ženklą „OXOX“ paskatino sukurti močiutė

UAB „Vilaugė“ prekinio ženklo „OXOX“ įkūrėja Loreta Šatkuvienė, aprangos dizainą įsimylėjo stebėdama prie siuvimo mašinos plušančią močiutę, su kurios siūtomis suknelėmis ir švarkeliais ji ne tik užaugo, bet šį pomėgį perėmė ir pati bei įkūrė verslą. 

Papasakokite apie prekinio ženklo „OXOX“ verslo pradžią – kodėl ėmėtės kurti drabužius?

Apranga ir mada lydėjo mane nuo pat vaikystės, galima sakyti, kad užaugau su mano močiutės laisvalaikiu pasiūtais rūbais. Namuose dar dabar turime močiutės senąją „PFAFF“ siuvimo mašiną, kurią saugome kaip didžiausią šeimos relikviją. Neabejoju, jog mano ateities profesiją ir nulėmė būtent močiutės rūbų siuvimo pomėgis, todėl baigiau Kauno technologijos universiteto Lengvosios pramonės siuvimo technologijos studijų programą.

Iš karto po mokslų baigimo pradėjau dirbti su skandinaviškais, o vėliau su vienais žinomiausių pasaulyje greitosios mados prekiniais ženklais – „H&M“, „Lindex“, „Kaphall”, taip pat ispanų mados gigantu – „Zara“.

Smalsumas ir energija buvo pagrindinė varomoji jėga, paskatinusi įkurti nuosavą verslą. Kadangi tuo metu Lietuvoje nebuvo vaikiškų drabužių pasiūlos, iš čia ir kilo mintis pradėti kurti lietuvišką vaikiškos mados prekių ženklą „OXOX“.

Kaip jums pasitarnavo įmonės „Investicijų ir verslo garantijos“ – „Invega“ paslaugos?

Pasinaudojome „Invegos“ administruojama lengvatine paskola verslo plėtrai – „Atviras kreditų fondas 2“, taip pat susigrąžinome ir dalį sumokėtų palūkanų, pagal priemonę „Dalinis palūkanų kompensavimas“. Ko gero, be „Invegos” pagalbos verslas nebūtų taip greitai ir nuosekliai augęs. Tik todėl,  kad kreipėmės į „Invega“, pirmieji Baltijos šalyse įsigijome amerikiečių kino studijos „Universal“ licenciją personažui, kurį tuo metu buvo įsimylėję visi pasaulio vaikai – „Despicable Me – Minions“. Taip pat būtent su „Invegos” pagalba prieš kelerius metus prekybos centre „Mega“ įsirengėme modernios koncepcijos „OXOX“ parduotuvę.

Ką per dešimt darbo metų pastebėjote, kuo esate išskirtiniai Lietuvos rinkoje?

Visų pirma, „OXOX“ drabužiai yra sukurti ir pagaminti Lietuvoje. Viską kuriame patys – nuo eskizo iki parduotuvės lentynos. Įmonėje dirba profesionali mados rūbų dizainerė, kuri ir kuria visas „OXOX“ kolekcijas.

Į pasaulį žvelgdami vaiko akimis ir remdamiesi ilgamete darbo patirtimi, kuriame europietišką prekės ženklą, kurį myli vaikai ir vertina tėvai, kas mums – ypač svarbu ir yra didžiulis įvertinimas.

Vertindami vaikystę ir žaismingumą, stengiamės džiuginti vaikus siūlydami jiems šmaikščius ir vaikišką filosofiją nusakančius lietuviškus užrašus ant savo gaminių. Reklamines kampanijas kuriame atsižvelgdami į savo tikslinę auditoriją – padykusius, charizmatiškus, gyvus, kūrybingus, kartais net filosofiškus ar melancholiškus vaikus. Su vaikais susijęs ir mūsų prekinio ženklo pavadinimas „OXOX“, po kuriuo slepiasi žaidimo „Kryžiukai – nuliukai“ pavadinimo šifruotė.

Dar vienas labai svarbus mūsų vertybinis prekių ženklo aspektas yra ekologija – drabužiai yra gaminami iš organiško trikotažo, tad jie yra patogūs, nedirgina vaikų odos, su jais lengva judėti.

Kaip manote, kokie yra didžiausi pliusai ir minusai, kai kuri savo verslą?

Versle svarbu visuma – nuo idėjos iki jos įgyvendinimo. Kiekvienas darbas, jei nori, kad jis pasisektų, reikalauja daug įdirbio ir pastangų, nuolatinio tobulėjimo ir mokymosi iš klaidų. Su visa komanda stengiamės pasidžiaugti pasiektais rezultatais ir judėti į priekį. Šiuo metu pagrindinė mūsų veiklos kryptis – internetinė „OXOX“ prekyba bei prekių ženklo plėtra Europoje.

Žaliųjų finansų institutas