Lietuvių reklamos įrankis „sixads“ pritraukė antrąją investiciją
Sparčiai augantis lietuvių reklamos startuolis „sixads“ gavo jau antrąją investiciją: šįkart beveik pusės mln. eurų finansinę injekciją skyrė rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ kartu su verslo angelais Justu Janausku ir Gabija Grušaite.
Fizinių prekybos centrų principus perkelia į internetą
„sixads“ yra įrankis, leidžiantis interneto parduotuvių savininkams efektyviai pirkti reklamą skirtinguose reklamos tinkluose. Pasak startuolio vadovo Romualdo Juškevičiaus, naujoji investicija bus panaudoja tolimesniam įmonės augimui spartinti: „ypač daug dėmesio bus skiriama mūsų populiarinimui Vakarų rinkose ir produkto plėtrai“, – teigia jis.
Šiuo metu „sixads“ jau turi apie 10 tūkst. naudotojų, tačiau tai tėra pati startuolio pradžia. Platforma veikia „Shopify“, „Wix“ ir „WooCommerce“ platformose. R. Juškevičiaus teigimu, būtent nuo to priklauso ir naudotojų geografija: „dėl šių platformų, net apie 85 proc. mūsų vartotojų yra iš JAV.“
Pirmąją 170 tūkst. investiciją, gautą iš bendrovės „Tesonet“ ir „Netflix“, „Google“, „Vinted“ bei „Skype“ verslo angelų, įmonė panaudojo produkto plėtrai ir produkto testavimui įvairiose rinkose: „tai mums leido per 2019 metus išauginti pajamas net 4 kartus“, – apie pasiektus rezultatus aiškina „sixads“ vadovas.
Klientus vilioja savo paprastumu
„sixads“ nuo konkurentų labiausiai išsiskiria savo paprastumu: „tūkstančiai mūsų vartotojų savo atsiliepimuose akcentuoja platformos paprastumą, kadangi skirtingai nei mūsų konkurentai, naudodami dirbtinį intelektą, leidžiame vartotojui pasileisti pirmąją savo reklaminę kampaniją per mažiau nei 5 minutes nuo aplikacijos įdiegimo.“
Kitas platformos privalumas – naudojamas dirbtinis intelektas, padedantis optimaliai parinkti auditoriją ir reklamos strategijas konkrečiam produktui tarp skirtingų reklamos platformų. Kadangi didžioji dalis „sixads“ naudojančių įmonių yra nedidelės el. parduotuvės, leisti pinigus rinkodaros specialistams jos dažnai negali. „sixads“ naudojamas dirbtinis intelektas tokią būtinybę panaikina.
„Būtent taip mūsų įrankis supaprastina reklamą el. parduotuvėms. Mokamos reklamos įsigijimas, kuris dažnai reikalauja gilaus reklamos technologijų supratimo kitose platformose, tokiose kaip „Facebook“ ar „Google“, mūsų sistemoje yra visiškai automatizuotas“, – pasakoja R. Juškevičius.
Jau antroji startuolio investicija
405 tūkst. Eur siekianti „Open Circle Capital“ investicija yra antroji, skirta šiam startuoliui. Ją panaudojusi įmonė ketina per metus išauginti pajamas net kelis kartus ir sukurti kartotinį pardavimų modelį.
Anot „Open Circle Capital“ partnerio Roko Tamošiūno, žaibišku tempu augančios pajamos parodo, kad „sixads“ juda teisinga kryptimi: „šis startuolis pažvelgė į didžiulę reklamos rinką iš naujo kampo. Kažkada trūko naujų vietų reklamai, o dabar trūksta reklamos specialistų ir paprastų, visiems suprantamų reklamos įrankių. „sixads“ pasiūlo ir vietą, ir labai paprastą naudojimą, todėl potencialas yra milžiniškas.“
„Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, investuoja į lietuviškas įmones, kuriančias produktus aukštųjų technologijų srityse. Fondas įkurtas, įgyvendinant Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos finansinę priemonę „Ankstyvosios stadijos ir plėtros fondas I“. 13,8 mln. Eur fondui skirta iš INVEGOS fondo.
Apie rizikos kapitalo fondą „Open Circle Capital“
„Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, investuoja į lietuviškas įmones, kuriančias produktus aukštųjų technologijų srityse. Fondas siekia padėti startuoliams, įgyvendinantiems mokslo idėjas, tyrimus ar taikantiems technologijas, kurioms sukurti reikia specialių žinių.
Mažoms ir vidutinėms įmonėms „Open Circle Capital“ ekspertai net tik padeda identifikuoti komercinį potencialą turinčias inovatyvias technologijų idėjas, bet ir konsultuoja finansavimo klausimais, jas įgyvendinant. Pagrindinis fondo siekis – atrasti ir investuoti į verčiausius bei potencialiai sėkmingiausius Lietuvos technologijų kūrėjus, suteikiant pirmajam šuoliui ne tik reikalingo kapitalo, bet ir žinių.
Didžiulę investavimo patirtį turintys fondo partneriai vadovavo investuojant į beveik 100 technologijų įmonių, dalyvavo daugiau nei 80 technologijų perdavimo sandorių, 7 fondų valdyme ir yra pardavę verslą tokiems pasaulio milžinams, kaip „Saab“, „Eli Lilly“ ir t.t.
Fondas įkurtas, įgyvendinant Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos finansinę priemonę „Ankstyvosios stadijos ir plėtros fondas I“. 13,8 mln. Eur fondui skirta iš INVEGOS fondo.