Klientų pasitenkinimo tyrimas atskleidė – valstybine institucija pasitikėti galima
UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) užsakymu atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas parodė, kad visuomenės, verslo subjektų ir finansinių institucijų pasitikėjimas valstybės institucija „Invega“ ir jos teikiamų paslaugų skaidrumu išlieka itin aukštas ir siekia 9.2 balo 10 balų skalėje. Apskritai bendras klientų pasitenkinimas INVEGOS teikiamomis paslaugomis siekia 8.99 balo 10 balų skalėje.
„Pasitikėjimą įmone kuria atvirumas, o tai ypač svarbu administruojant ES investicijas ir kitas valstybės biudžeto lėšomis finansuojamas priemones. Kai viskas vyksta skaidriai, atvirai ir aktyviai komunikuojant, kiekvienas gali suprasti, kaip įmonė veikia, pamatyti konkrečius sėkmės atvejus ar užduoti kylančius klausimus. Džiugu, kad klientai ir partneriai mus vertina taip aukštai“, – teigia l. e. „Invega“ generalinio direktoriaus pareigas Algis Skiauterė.
„Invega“ teikiamų paslaugų kokybę ir skaidrumą vertino finansiniai tarpininkai ir kitos tarpinės institucijos, pareiškėjai ir projektų vykdytojai. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad tiek partnerių, tiek verslo atstovų „Invega“ skaidrumo vertinimas siekė daugiau nei 9 balus, o verslo atstovų pasitikėjimas įmonės skaidrumu per metus išaugo net 16 proc. punktų.
Klientų pasitenkinimo indeksas, vertinant paslaugų kokybę ir poreikių atitikimą, taip pat išaugo ir priartėjo ties 9.0 balo. Išaugo ir apklaustųjų respondentų ketinimas rekomenduoti „Invega“ pažįstamiems: tarp partnerių jis siekia +83 (2016 m. buvo +82), o tarp verslo atstovų, palyginti su 2016 m. duomenimis, pakilo reikšmingai nuo +62 iki +76.
Klientų pasitenkinimo apklausos rezultatai patvirtino, kad respondentai palankiausiai vertina „Invega“ teikiamą naudą, įmonės reikalingumu Lietuvos ekonomikai ir verslui skatinti neabejoja net 94 proc. apklaustųjų. 9.23 iš 10 balų įvertintos projekto įgyvendinimo bei konsultavimo paslaugos. Pastarosios, apklausus verslo atstovus, pakilo nuo 8.5 balo, skirto 2016 m., iki 9.2.
Paraiškų vertinime ir sprendimų priėmime santykinai mažesniais balais buvo įvertintas operatyvumas bei administraciniai procesai (atitinkamai 8.3 ir 8.6 balai). Tyrimą atlikusių „Spinter research“ duomenimis, tarp atvirų komentarų taip pat dominavo operatyvumo, trumpesnių terminų, mažesnės biurokratijos poreikis.
„Tenka pripažinti, kad vis dar yra paplitusi nuomonė dėl bereikalingai sukurtų biurokratijos ir dokumentacijos mechanizmų. Suprantame, kad tai neigiamai veikia verslo aplinką ir siekiame kaip įmanoma daugiau sumažinti administracinę naštą verslu užsiimantiems subjektams. Nors, palyginti su 2016 m. duomenimis, operatyvumo rodiklis šiemet pakilo nuo 7.8 iki 8.3, tačiau tobulėti dar yra kur“, – ateities perspektyvas aptaria A. Skiauterė.
Pasak laikino įmonės vadovo, „Invega“ ruošiasi diegti naują e–paslaugų platformą, kuri turėtų dar labiau sumažinti verslo subjekto patiriamą dokumentacijos naštą.
Klientų pasitenkinimo „Invegos“ teikiamomis paslaugomis tyrimo metu buvo apklausti 805 respondentai: 300 partnerių (kredito įstaigų, ministerijų ir joms pavaldžių agentūrų atstovai) ir 505 verslo atstovai.